WERKERVARING
November 2020 – Heden
Marketingmanager
Login Consultants & Basefarm
Als Marketing Manager werk ik samen met mijn (internationale) marketingcollega’s aan de branding van Login Consultants en Basefarm. Focus: Leadgeneratie & Brand Awareness.
April 2018 – Oktober 2020
Marketing en Communicatie Professional
ConoScenza
Binnen ConoScenza ben ik verantwoordelijk voor marketing en communicatie in de breedste zin van het woord.
November 2010 – Maart 2018
Marketingcoördinator
ICT-Partners
Binnen deze organisatie was ik vanuit de holding (eind)verantwoordelijk voor alle externe offline en online communicatie-uitingen. Tevens werkte ik continu aan de naamsbekendheid van ICT-Partners en het genereren van leads voor onze salesafdeling.
Februari 2014 – Heden
Marketing & Communicatie Adviseur
Logisch!
Onder de naam Logisch! ondersteun ik andere organisaties met mijn kennis bij (marketing)communicatie-uitdagingen.
DIPLOMA’S & CERTIFICATEN
2019/2020
NIMA-B Business Marketing
In planning
2013
NIMA-A Marketing
NIMA
2009
HBO, Journalistiek
Chr. Hogeschool Windesheim
2004
Atheneum
Etty Hillesum Lyceum
HARD SKILLS
E-mail & Marketing Automation
MailPlus
MailChimp
SharpSpring
Salesforce/Pardot
Design & Video
InDesign
Photoshop
Illustrator
iMovie
CRM
AFAS
Exact
SOFT SKILLS
- Collegiaal
- Creatief
- Flexibel
- Klantgericht
- Oog voor detail
- Stressbestendig
- Resultaatgericht
- Zelfstandig
- Geeft op krachtige en energieke wijze haar bijdrage aan het team.
- Zorgt dat de focus van het team op de doelstellingen blijft gericht.
- Zal anderen motiveren om meer te bereiken.
- Zal meer doen dan wat van haar wordt verwacht.
- Kan de slag verliezen, maar zal zelden de handdoek in de ring gooien.
Marloes zoekt naar realistische en bevredigende oplossingen voor problemen. Zij vindt het leuk te beslissen wat er moet worden gedaan en kan de nodige instructies geven om te zorgen dat het gebeurt. Zij weet precies wanneer er nauwkeurigheid is vereist en zij besteedt alleen aandacht aan details als het haar uitkomt. Zij geeft de voorkeur aan actie boven de dialoog en geniet ervan om moeilijke situaties meteen aan te pakken.
Eén van haar kwaliteiten is het gebruiken van vroegere ervaringen om huidige problemen op te lossen en dingen voor elkaar te krijgen. Omdat zij zowel zintuiglijk als intuïtief is ingesteld, kan zij oppervlakkige beslissingen in twijfel te trekken. Dat wil niet zeggen dat zij dat ook zal doen. Marloes is onafhankelijk en niet bang om “de weg van de meeste weerstand” te kiezen in haar streven naar het beste resultaat. Marloes is buitengewoon realistisch en vertrouwt op wat haar zintuigen haar over de wereld vertellen. Zij kan anderen soms in de verdediging drukken door haar scherpe, kritische en vaak vasthoudende manier van vragen stellen.
Zij probeert altijd zo veel mogelijk beslissingen te nemen die zijn gebaseerd op logisch, analytisch en planmatig denken. Zij controleert steeds of een proces correct verloopt. Innovatie is voor haar van grote waarde mits het inleidende proces gefaseerd en nauwkeurig verloopt. “Doe het nu” is haar motto. Mensen rekenen op Marloes voor inzichtelijke analyses en openhartige beoordelingen. Marloes kan meestal tot de kern van iedere situatie doordringen en een doeltreffende oplossing implementeren.